Компанія здійснює повернення та обмін товару згідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну:
Обмін та повернення товарів, придбаних на нашому сайті можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості:
Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватись наступних умов:
- товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості згідно закону «Про захист прав споживачів».
компанія може відмовити споживачеві в обміні/поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну.

Умови повернення для товарів неналежної якості:
Компанія може здійснити повернення товару неналежної якості, у випадку виявлення браку/дефекту придбаного товару.
У разі необхідності повернення товарів неналежної якості, покупцеві необхідно зателефонувати за номером +38 (093) 788-53-33, щоб менеджер надав повну інструкцію по вашим подальшим діям.

Якщо було виявлено товар неналежної якості при отриманні замовлення, покупець може відмовитися від отримання товару.

Транспортні витрати за повернення товару неналежної якості в обидва кінці, здійснює магазин (відправник).

Як повернути товар?

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

  • Видаткову накладну надсилати не обов’язково.

2. Заповніть бланк повернення товару

  • Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку вам надасть наш співробітник.

Важливо:

  • У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові українською мовою.

  • Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.

3. Куди та як відправити товар?

  • Товар можна відправити службою кур’єрської доставки Нова Пошта, попередньо погодивши адресу доставки з нашим співробітником.

  • При поверненні товару, вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару. Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.

  • Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з видатковою накладною.

  • Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;

  • повністю укомплектований;

  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

4. Як мені повернути кошти за товар?

Ви можете вказати дані для повернення коштів у бланку повернення товару.
Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.